you're such a backstabber

Tja!
 
Jag lovade ju ett extra långt inlägg idag och det ska nu förmodligen få, måste ju berätta lite av vad jag har gjort eftersom jag däckade sekunden jag kom hem igår!
Men det blev ingen utgång i fredags, det blev krångel med vart jag skulle sova men jag ska ta igen det snart hoppas jag, vill verkligen ut så snart som möjligt. Jag hör dansgolvet kalla!
Igår vaknade jag extra tidigt och tog en lite lång stund i sängen för mig själv, vilket behövdes kände jag. Det gäller att njuta lite av sådana enkla saker så att man inte tappar bort sig själv i vimlet av allt annat. Jag fattade en del bra beslut och sen gick jag upp. Då blev det dags att dra till Sassa för att plugga, men det blev inget pluggande för att vi är lata och vi njöt istället av varandra och vi drog oss till Malin.
Vi fixade upp Malin och sen drog vi till Amanda för att köra "Halv åtta hos mig" och jävlar va gott det var! Om man ändå kunde laga mat lika bra, jag blev mätt och mycket belåten efter Amandas fina måltid. Frågan är ju dock vad fan jag ska servera men jag hittar väl på något fint som alla ska tycka om.
Sista bussen hem blev det och jag kraschade i sängen direkt, jag var så trött och hela dagen hade varit så fartfylld att det blev för mycket för lilla mig och jag sov som en bebis.
Idag körde jag till Motala med pappa och Klara för att jag skulle träna och dem skulle handla. Jag är så sjukt dålig med bilar utan servostyrning, och det fick trottoaren utanför gymmet känna av. Men jag skadade inget och vi alla lever! 
Nu blir det lite kaffe och fika mys med familjen.
 
Puss!
_______________________________________________
everything that shines ain't always gonna be gold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0