wanted in wondering

Hellu! 
 
Det här är första inlägget som jag skriver från min nya och äckligt vackra mobil.  Vi får se hur det går helt enkelt.
Tisdag idag då, det är en dag närmare lovet, vad mer kan man be om? Nej men det har varit en otrolig tisdag och jag vill att veckan ska fortsätta såhär.
Spanska provet gick väl sådär men på lektionen efter får man ett efterlängtat sms om att min mobil har kommit och att den är redo att hämtas upp. Så jag hoppar på cykeln direkt när jag kommer hem och hämtar mitt paket. Efter det cyklade jag till körskolan och hade en jättebra lektion. Det känns som om körkortet inte är långt borta.
När jag kom hem slängde jag mig på paketet och öppnade det. Sen dess har jag lekt med mobilen och inte rört på mig. Oops! 
Dock så ska jag lägga mig nu och drömma mardrömmar om morgondagen.
 
Kramis!
____________________________________________________
Här är den ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0