this is fucking awesome.

Fredag kväll...
 
Ska jag vara helt ärlig så finns det fortfarande minnesluckor men over-all så var hela kvällen sjukligt rolig, blivit påmind varje dag sen dess om olika saker som har hänt. Förstår inte hur jag kunde ha glömt bort så mycket för medan allt hände så var man ju någorlunda medveten och man mindes allt.
Morgonen efteråt när man kollade igenom telefonlistan och mina senaste sms-konversationer så var inte livet lika bra, uschan vad jag hade ringt och smsat folk, varför är jag så dålig för? Undrar vad som hade hänt om min syster inte hade tagit min mobil. Hon var min ängel under hela kvällen, tog hand om mig som attan gjorde hon.
Middagen gick jättebra och alla som var där hade det supertrevligt, sen började alla bjuda på drinkar och då hade jag det otroligt trevligt. Fick reda på att jag är den sortens typ av person som blir kärleksfull av alkohol och jag tror att alla kände av det som var där den kvällen, till och med servitrisen.
Firad i 3 dagar kan inte många säga att de har blivit men det blev jag och dem var de bästa tre dagarna på länge, har endast mina underbara vänner och familj att tacka för det. Min bror och hans fru från Göteborg var här och myste med oss, har inte sett dem på flera månader men nu fick jag det och det var otroligt. Nu får vi hoppas att hans fru blir gravid bara så att jag kan bli faster.
 
Adios!
________________________________________________
jag och fina grappen stefan i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0