pronounce it. scream it out

Tjenare!
 
Vilken weird dag idag ni! Idag var fan i mig en dag då jag kände alla känslor som en människan kan känna, fyfan va skum dag. Det har gått från åt helvete till en underbar och rolig dag. Schizo-dag helt enkelt men sånt måste få hända det med ibland.
Idrottsprovet vi hade i 2 timmar kändes som om det gick jättebra, jag överkursade så jävla hårt på några frågor så jag vet fan inte hur det kommer gå alls. Formulerade man ett svar fel så fick man fel på hela frågan och varje fråga hade typ tio poäng. Sen så får man F på det här provet så får man F i kursen, dra mig baklänges vad det här provet har stressat mig.
Fick världens fetaste lunchrast idag, typ 2 timmar med lunch och vi bara satt i matsalen och degade. Jag älskar att bara sitta i matsalen och snacka efter att man har käkat, det bästa som finns typ. Annars drar man ju bara någon annan stans och där är man sjukligt seg eftersom man inser hur mycket maten typ gör en trött haha, eller det kanske bara är jag.
Efter det hade vi matte, vilket vi också kommer att ha kursprov i nästa vecka på torsdag. Ni inser inte hur sjukt dålig jag är på matte, vill verkligen inte få F. Men det gäller att plugga som en häst till matten och sen gäller det att plugga ännu mer till högskoleprovet, också ett prov som är ångestframkallande. Dock har vi fått höra gång på gång igen att det inte ska gå så bra på det första, men hoppas det gör det ändå.
Fotografisk bild-lektionen idag var någorlunda okej, fick mycket gjort som behövdes, inte bara det utan jag hann börja med mitt Photoshop-arbete. Vilken börda från mina axlar, trodde jag var sjukligt efter alla andra men nu tar jag fatt, precis som det ska va.
Sassa kom till lektionen och "hämtade upp mig" för att vi skulle med bussen så att vi kunde börja plugga hemma hos henne. Plugg blev det! Full rulle på en svenska uppgift om en bok vi ska läsa av Voltaire. Hatar, samtidigt som jag älskar, boken. Klockren egentligen, men hatar att behöva verkligen analysera en bok istället för att bara läsa den och skriva en recension. Jag och Sassa dog av garv under hela plugg-tiden, det var härligt och stämningshöjande.
 
Hejdå!
________________________________________
fml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0