i don't deserve to have you

Tjenamors!
 
Hela min kropp är död och jag kommer kollapsa inom några minuter, den här dagen har varit fullt rus helt ut. Mina ögon öppnas knappt, så illa har det blivit. Inte nog med det men jag ska upp 05.15 imorgon, det är dags att ta mitt liv känner jag. Dumma Christian och dumma gesällprov, jag vill ju sova uuuuut!
Träning mitt på morgonen, hade egentligen sovmorgon men jag tog chansen att träna istället för att jag visste att jag inte skulle hinna med det senare på dagen. Det blev ett uselt pass och jag blev jätteirriterad; maskinerna kollapsade, elektriciteten tog slut och allt var nästan upptaget. Vilken besvikelse, ni anar inte.
Sen var det skola och inget speciellt hände förutom att vi kollade på film på engelskan. V för Vendetta, en äckligt bra film. Har ni inte sett den så är det dags att göra det nu. Det var typ det enda bra, sen hade vi ingen samhällskunskap det var ju också ganska chill.
Rush till bussen för att hinna med den andra bussen till Vadstena, hade körlektion klockan fyra och det gick jättebra. Tiden bara flög förbi, kände mig så vuxen när jag satt och körde. Det var nästan lite läskigt, jag tänkte jämt på hur det här skulle sitta i ryggmärgen sen medan det kändes omöjligt just då.
Tvätt-tid stod på tur och vi blev klara ca. en timme sen. Tony och jag i tvättstugan sjungandes och pratandes om allt mellan himmel och jord är något man nästan inte får missa. Det var otroligt kul.
Det fanns några fester ikväll men med tanke på allt jag ska göra imorgon så försvann suget helt, dags för mig att säga godnatt medan vissa börjar sin natt nu.
 
Natti natti!
______________________________________
otroligt bra låt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0