falla fritt eller leva fast

Nemen tjena!
 
Den här dagen, går inte ens att beskriva hur hemsk den har varit. I skolan har vi ca. 6 prov att göra på 3 veckor, fuck my life känner jag. Vi kommer säkert få mer för att våra lärare är bakom flötet och inser inte att vi alla har massor att göra. Huvudet värker bara av att tänka på hur mycket jag kommer att plugga.
Efter skolan tog jag och Sassa oss själva i kragen och köpte allt vi behöver, jag har äntligen en jävla kalender!! Så jag har lidit utan en kalender, det går inte att förklara. Nu är det massor ordning på mig och jag har koll på allting, bland annat alla jävla saker vi har i skolan, fyfan för det asså.
Imorgon kommer inte ens kännas som skola, klockan 9 har draget kommittén möte. 10.30 ska jag vara i sjukhuset och klockan 12 ska jag vara i sporthallen för att fixa med fotbollsturneringen. Chill dag egentligen, det behövs om man tänker på allt vi har att göra innan lovet, fan för mitt liv asså.
 
Keep on truckin'
____________________________________________
i'm gonna pop some tags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0