dance our tears away.

Tjo!
 
Kyssar på den här dagen, fan vilken kontrast mot igår asså. Helt otroligt. Det var som om någon där uppe insåg att igår var en anus-dag och därför blev idag så himla lyckat. Awyeah.
"Minister för en dag" hette vad vi fick göra halva dagen idag och det var otroligt kul, det kom en kille som hette Dan och han berättade att vi skulle vara olika representanter för påhittade länder, man hade turen och fick det bäst ställda landet vilket ledde till att vi allierade oss ganska fort med de flesta länderna. Vi fick läsa konflikter och massvis med grejer, otroligt intressant och det var tusentals gånger bättre än att ha vanliga lektioner om jag ska vara helt ärlig.
När spelet var slut blev det dags för lunch, fick mig ett gott skratt eftersom Dan satt med oss och berättade om hur sjukt ful vår dialekt är, vilket jag endast kan hålla med om, och efter det blev det dags för vanliga lektioner vilket inte var lika kul.
Men ikväll är klackarna i tacket för jag ska fan i mig ut, det var på tiden kan man faktiskt tycka, och det tycker jag med. Har längtat något enormt för att bara dansa och njuta av kvällen något enormt. Med tanke på allt plugg de här senaste veckorna. Åh jag längtar så!
 
Ses i dimman!
________________________________
fuck yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0