all because of you

Tjosvejs!
 
Om jag ska sammanfatta den här dagen med ett ord; meh. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om eller berätta, idag var en helt jävla vanlig dag, that's it. Dock är det inte så enkelt och jag får lätt skuldkänslor om jag inte skriver mer så det blir ordbajs ändå för er.
Hade ingen spanska imorse vilket sög på ett sätt eftersom jag måste plugga på provet som vi ska ha, bara ett av många prov just nu i skolan. Sen har vi ju även matte kursprov nästa torsdag men icke var det klart där utan vi har prov om två jävla dagar i idrott som jag garanterat kommer misslyckas på eftersom jag hatar idrotts-teori. Ångesten som uppstår går inte att förklara.
Sen kom jag hem och drog iväg till körskolan för att boka körning, känns som om jag har latat med det en hel jävla del så nu är det hårda puckar och jag ska få det här jävla körkortet, som ni ser på bilden så pluggar jag för fullt. Teorin ska sitta och det ska allt annat också inför uppkörningen.
 
Puss och kram!
___________________________________
smart tjej. gillar även att mina fräknar börja synas vid näsan, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0