you've been hurt before

Tjenare tjenare!
 
Jag vet att jag tjatar om det men min mage vägrar sluta krångla. Det gör fortfarande ont och nu har jag fått tid på vårdcentralen tack gode gud! Det måste förbättras på något sätt för det här är inte kul för fem öre. Jag gör vad som helst vid det här tillfället för "sjukdomen" påverkar allt. Min ilska tas ut på mina vänner, skolarbete och hemmet, mest för att ingen förstår min smärta men även för att jag kan inte hålla på och klaga hela tiden om hur ont det gör. Dessutom får jag inte dricka kaffe (!!!!!!). Tanken är ju att jag ska föda barn senare i livet också... om det här är min smärta nu så kan jag inte tänka mig vad det kommer vara.
Om man utesluter det här så har dagen inte varit helt usel, det var relativt roliga lektioner och jag fick mycket gjort. Dock är den där jävla historia uppgiften kvar men den får jag göra imorgon efter skolan. Det blir att sitta i mediateket till sena klockan och hoppas att jag får något gjort. Che Guevara, din lilla buse, varför gjorde du saker som är svåra att skriva om?!
Kan tillägga att jag har absolut ingenting planerat inför lovet nu och ångesten börjar uppstå! Alla andra ska göra roliga grejer och allt jag kan tänka på är att jag fyller om 16 DAGAR. Jag får helt enkelt samla ihop lite människor och umgås med dem. Eller vem vet, jag kanske är inlagd på sjukhus då. Det verkar som det om man frågar hur jag mår.
 
Krya på mig och fortsatt trevlig dag för er!
______________________________________________________
i'm so excited
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0