you're unbelievable

Godmorgon!
 
Eller ja, jag vaknade inte precis nyss men det räknas fortfarande som morgon i min värld. Hade en diskussion om när man ska vakna med Daniel igår, jag tycker att man ska vakna tidigt och njuta av dagen medan han tycker att man ska sova ut så mycket som möjligt och kunna vara vaken på kvällen. Men jag kan göra båda och har jag märkt, jag vaknade tidigt igår och gick och la mig runt 1 och jag vaknade tidigt imorse igen utan att känna mig trött. Dock så vet jag inte hur länge det kommer hålla så jag borde inte jävlas med mitt sovschema allt för länge.
Idag kommer jag spendera fyra timmar av mitt liv i en körskola, känns sådär om jag ska vara ärlig. Sen blir det att plugga när jag kommer hem, asså fuck mitt liv. Jag vill också ut och festa med alla andra men jag måste verkligen prioritera skolan om jag ska komma in på psykologi sen i universitet. Blä för press och för plugg.
Det är ju fan lov imorgon, och jag är helt uppbokad hela veckan nu! Vi får se hur det blir med pluggandet under lovet nu, men jag måste få något gjort och jag måste fixa mitt F i matten, jag har ju så jävla bra betyg i allt annat!!
 
Trevlig dag mina vänner!
______________________________________
nobody said it was easy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0