with the beat of my heart

Hejsvejs!
 
Jag har sjukt ont i magen, jag kan inte ens förklara smärtan. Det är inte träningsvärk, för att träningsvärk gör inte såhär ont, och det är inte någon influensa för att jag spyr inte hela tiden... Det är svårt att förklara men ont gör det minst sagt. Får knapra piller tills det går över (don't try this at home kids).
Annars har dagen funkar super, det har varit lite möten och lite tröga lektioner men en helt okej dag ändå. Kan även tillägga att det var debatt i samhällskunskapen igår då min grupp var mot progressiv skatt och vi ägde sönder den andra gruppen! Nerverna var dock på helspänn och hjärtat kunde inte sluta dunka medan jag satt där och försökte få laget att vinna, men det gick ju bra.
När jag tänker efter så inser jag hur sjukt mycket ansvar det är på mina axlar... Mina studier, elevskyddsombudet, hitta jobb och ta hand om mig själv och på något sätt hamnar alltid det sistnämnda, obviously, sist. Det borde inte va så, man ska ju alltid ha sig själv som prio ett men jag löser inte det där alltså. Jag trycker ner mig själv för att göra andra nöjda, fan också! Men nu ska det bli ändring på det. Ingen mer bullshit, nu kommer sanningen ut och det ska andra få ta precis som jag har gjort tidigare.
 
Watch out!
 
______________________________________________________________
i would wait a million years.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0