we might kiss

Hallå ni!
 
Magen har förvärrats igen, fan! Det höll precis på att bli bra. Men jag har tid hos läkaren och då hoppas jag att det blir bättre på något sätt. Vill slå mig själv på magen för att den är så knasig, smärtan borde ju avta någon gång snart annars går jag galen.
Idag har varit en bra dag, vaknade upp tidigt och käkade frukost med familjen. Städade mitt rum och slängde allt skit som jag inte behöver, vilket var mycket så det var tur att jag städade. Sen drog jag till Daniel och myste med honom medan vi kollade på Clash of the Titans, ganska bra film det där.
Nu sitter jag hemma och har ångest inför imorgon, ska ju bra plugga. Dumma skit, hatar söndagar, även fast det är lov.
 
Smile on!
______________________________________________
i believed in your confusion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0