tell them all i know now

Hiya!
 
Alla hjärtans dag wohoo! Choklad dräptes, filmer tittades och det är så dagen ska spenderas. Alla andra sätt är helt enkelt fel. Dock så kommer jag ångra all choklad när jag är på gymmet imorgon, fan för mig och mina sötsaksvanor. Livet hade varit så mycket enklare om alla sötsaker och allt onyttigt smakade äckligt.
Annars så har jag faktiskt varit duktig och gymmat, känner redan av träningsvärken imorgon. Det var lite konstigt att komma tillbaka dit när jag inte hade varit där på länge. Skuldkänslorna svämmade över men det blev ett bra pass ändå.
Vill skriva mer men vet inte riktigt vad jag ska säga, föruto, att historian gick skit. Jag har fortfarande en chans på inlämningen dock, så den ska bli perfektion imorrn.
 
Peace & love!
______________________________________________
true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0