sthlm

Hej ni!
 
18 år gammal om en timme. Det är helt jävla sjukt, går inte ens att förklara. Att jag blir myndig snart kan inte jag riktigt förstå, snart har jag mitt körkort, snart kan jag åka in i fängelse, snart kan jag gå ut på krogen och snart kan jag köpa en trisslott. Den makten jag kommer innehava går inte att förklara, jag ser fram emot den något enormt!
Min sista dag som 17-åring spenderades i Stockholm och jag kan inte förklara hur underbart det var för er, allt var bra stämning och massor med roligheter. Sjukt roliga konversationer och vi skrattade som aldrig förr, det var verkligen en perfekt dag. Bästa folket och bästa aktiviteterna, vill dit igen med samma personer förutom en då... Men det gör inget, det finns ljusa sidor med allt!
Fredagen kommer bli super, jag längtar helt obeskrivligt till att få samla ihop alla mina fina vänner och att de ska få träffa och lära känna varandra. Det är det som får mig att må bäst, när alla är lyckliga och känner sig delaktiga. Ingen får vara utanför hos mig det kan jag lova er. Dock så kommer det bli väldigt blandat folk så det ska bli kul att se hur alla funkar med varandra, själv så får jag hoppas på det bästa.
 
Hejdå mina fina!
_____________________________________________
finaste sergeis torg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0