sounds of horror, sounds of music

Hej!
 
Skolan idag var förjävlig, kan inte säga att dagen over-all var bra heller. Det började med att jag var på sjukhuset och tog lite prover och blev undersökt för det här med magen, typiskt att man får tid när den största värken är över. Sen kom jag 2 timmar sent till skolan och jag kan inte ens förklara glädjen när jag var tvungen att förklara att jag först försov mig och sedan att jag var på sjukhuset framför klassen. Fuck life.
Planerna inför födelsedagen förstördes rätt så rejält för nattklubben vi skulle ut till hade bara 30+ så det blir middag hela kvällen. Hoppas inget ändrar sig till det värre just nu, då blir jag ledsen i ögat. Men jag tror inte det är något som kan ändra sig, jag har bokat bordet och jag är redo för en trevlig kväll!
 
Don't wake me up!
_________________________________________
en fin bild på mig och min bästa vän amanda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0