round round round i get around

Jag var ute och körde med pappa förut, på en riktig väg med andra riktiga bilar runt omkring mig. Det var sjukt läskigt men pappa sa att jag var jätteduktig och att jag körde bättre än vad mina syskon gjorde första gången vilket var skönt att höra. Det är inte ofta man får såna fina kommentarer av min far!
Just nu håller jag dock på att fixa mina naglar, tänkte göra dom lite fina till fredag. Måste ju göra allting lite speciellt då, det blir middag och utgång för mig och mina närmaste och jag kan inte förklara för er hur taggad jag är. Inget kan förstöra den kvällen för mig, oavsett vad.
Skola imorgon, fuck life är allt jag har att säga.
 
Kramis!
____________________________________
egentagen bild, haha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0