Patience.

Hallå där bloggen.
 
I know I know, jag lovade mig själv att jag skulle uppdatera oftare och hela bajset men fyfan va svårt det är. Men nu ska jag börja igen, for real this time.
Så jag fyller 18 om 22 dagar och jag kan inte längta mer än vad jag redan gör nu, snart gör jag världen osäker med körkort och krogbesök. Jag har även fått reda på vad min 18års present av pappa blir och det blir pengar till Magaluf resan! Dit drar jag och mina brudar 11-18 augusti för en resa fylld med glädje, alkohol och vilda nätter.
Sen är det dags att börja tänka på vad som händer efter gymnasiet... Usch asså, så obehagligt att inte veta vad man vill bli eller göra. Det är något inom psykologi som kallar asså, då är ju det lilla problemet att komma in också hehehehe.
 
Ni får ha det underbart!
___________________________
 
inte en sån gammal bild på mig och valentina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0