never let me go

Tjosvejs!
 
Filmen igår var superbra, den manliga huvudrollen var ett nöje för ögonen. Jag hade faktiskt inte väntat att den skulle vara bra, jag brukar inte tycka om svenska filmer men den här var inte så dålig faktiskt. Jag skrattade ett par gånger också, tro det eller ej. Jag brukar ha så svårt att göra det när jag kollar på filmer men den här gången gick det bra ni!
Sen blev det käk på Valencia, jag fick i mig ca. en halv kyckling tallrik medan alla andra åt gott. Usch vad jag börjar bli sur på min mage, det är inte kul hur den håller på nu för tiden. Det var en hel del skratt dock när vi var där, allt möjligt kom på tal men Malin tog priset! Hon är speciell den där knotten. Hon skulle även komma till Vadstena ikväll men det verkar inte bli av. Det blir en tråk-lördag för mig den här helgen igen.
Men nu ska jag ta tag i mitt historia arbete med en latte och banan i högsta hugg. Det kommer aldrig bli klart känns det som, dumma Che Guevara som gör det svårt att skriva om honom haha.
 
Peace out!
________________________________________________
look in to my eyes, eyes are the windows to your soul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0