kanske var det du

Hello!
 
Nämner det igen men det är framsteg, magen är bättre! Inte helt reparerad än men mycket bättre, jag kan gå utan att krampa haha. Men det kommer och går hela tiden nu, jag vill bara bli av med det helt.
I andra nyheter så har jag faktiskt kommit någonstans med historian, det var fan i mig på tiden för att jag har slavat med den uppgiften i en vecka. Men jag är ännu inte klar, vilket suger. Men det är inte det enda, vi har även prov på kalla kriget. Som om inte inlämningen sög, men nu ska vi skriva prov om något som jag absolut inte förstår och som var det mest värdelösa krig jag har någonsin hört talats om.
Alla hjärtans dag spenderar jag med Ingrid och vi ska drunkna i choklad samtidigt som vi gråter över hur singla vi är, det låter som en bra alla hjärtans dag för mig. Alla andra ska på dejter och mysa med deras partners men jag ska mysa med min favoritpartner och äta. Så det ska va!
Jag dampade sönder igår, om ni inte märkte det men jag mår fortfarande skit över det som har hänt och jag kan inte komma över det. Det är så enkelt i teorin men varje dag påminns jag om mitt misstag och varje dag måste jag ge mig själv en verklighets käftsmäll så att jag kommer över mig själv. Verkar inte funka på något annat sätt. Varför kan jag inte få vara lycklig, bara en gång minst.
 
Ha en fortsatt mysig tisdag.
____________________________________________
the show must go on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0