kan jag, kan hon

Tja!
 
Vilken dag det har varit ni! Det började med att jag vaknar och är helt ensam hemma vilket inte är vanligt i det här hushållet, men då får jag syn på en väldigt fin lapp av Klara som förklarar vart alla är. Jag tog mig en mysig frukost och rörde mig vidare mot bussen till Motala, jag skulle träffa på Lisen och fika med henne. Fika verkar vara det enda jag gör nu om dagarna haha... Men vi fikade och hade det supertrevligt. Efter det mötte jag upp Christian och vi tog oss till mig för att vara husvakter och för att han skulle hitta praktik vilket det verkar som om han gjorde.
Resten av helgen har jag faktiskt inget planerat för tillfället. Blir nog bara att slappa och köra bil med pappsen! Måste bli bra på det där om jag ska skaffa mig körkort. Sen fyller jag ju om 6 dagar vilket är underbart!!
 
Ha en fortsatt trevlig kväll ni! :)
____________________________________________
möhippa, mys var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0