it's an ache i still remember

Whaddup!
 
För ca. 10 minuter sen så anmälde jag mig till mitt första högskoleprov, hjärtat dunkar fortfarande. Jag kan inte få ner min nervositet i ord, går det skit med betygen så får jag förlita mig på högskoleprovet så det gäller att sätta det här. Inte för att jag tror att mina betyg kommer bli skit men ifall att de inte är tillräckligt bra så vill jag inte känna mig helt misslyckad. Men jag presterar så dåligt på prov, jag blir förvirrad och till slut förstör jag för mig själv. Sen är jag usel på att läsa instruktioner haha!
Det var engelska prov idag, man fick tre timmar på sig men jag var klar på 1,5. Engelska är inte så svårt egentligen så därför gick det fort. Dock skulle man skriva en argumenterande text och den uppgiften var inte superkul, återigen så suger jag på instruktioner och jag failade säkert på hela texten, men jag håller tummarna för ett A. Jag har en liten konkurrens med en annan kille i min klass men han är så överlägset bättre än mig så jag vet inte ens om man kan kalla det en konkurrens, men det är kul att äntligen gå med någon som kan sjukt bra engelska. Man är så jävla ensam annars för oftast får man bara special uppgifter som ingen annan har och till slut så sitter man där ensam och skriver sönder sig och sen när man är klar så får man gå, så det är kul med lite sällskap.
Resten av dagen segade sönder, vi hade historia och sen bar man av till mattestugan för att göra läxan. Sen drog jag och Sahar till biblioteket för att jobba med en inlämning om Che Guevara, woop woop, eller inte. Där fick vi reda på att vår kära Amanda klarade hennes uppskrivning!! Härligt härligt (Grattis bruttan!!). Det kommer vara min tur snart, fy och blä... vore bättre om någon kunde göra den åt mig så kan jag fokusera på att faktiskt köra.
 
Keep on truckin' peeps.
 
_____________________________________________________________
älskade mallis, som är väldigt saknad för att hon är sjuk just nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0