innocence is gone

Wharrup!
 
Sega lördagar är förjävliga, den här lördagen tar nog priset dock. Fan va allt ska kännas piss och skit nu, inget som är bra i mitt liv för tillfället. Nu låter jag iochförsig depp, jag ber om ursäkt för det men jag kan inte låta bli att berätta hur jag känner! Och ingen lyssnar ju lika bra som mina härliga blogg. Men somsagt, allt känns inte rätt för tillfället och jag är besviken på allt och alla. Inte en bra dag att tjöta på mig idag.
Annars har jag endast varit och gymmat, när jag var klar drog jag till bushållsplatsen där jag stötte på Daniel, vilket var helt random och han fick vara min busskompanjon för resan. När jag kom hem blev det käk och jag fick göra biffar för första gången, passar en biff som mig haha! (fyfan va dålig jag vet) Men nu är det dags för mig att ta mig i kragen och kolla på Melodifestivalen, hoppas det blir ett bra bidrag som vinner nu.
 
Kramis!
_______________________________________
gym brud var det ja!

Kommentarer
Postat av: vicki

DAT ASS

Svar: Nemen! Haha, tack så mycket!
KikiKnezevic

2013-02-24 @ 12:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0