if you're for real and i pretend

Hallå där!
 
Min mage vägrar ge sig! Usch, smärtan är något enorm och jag ska ringa vårdcentralen imorgon för att få reda på vad detta helvete är för något. Det går inte att förklara hur ont det gör, jag kan inte äta men samtidigt kan jag inte inte äta för då mår jag också skit. Varför just jag?! Det är alltid jag som ska råka ut för såna här grejer. Blä.
Igår blev inte så tråkig egentligen, hela familjen gick och kollade på Tonys handbollsmatch och han var hur duktig som helst, blev matchens lirare till och med. Det är nått med mig och när jag kollar på sport, jag blir största fanet ever. Jag typ sitter där, skriker och klappar, med alla andra som följer sporten 100x mer än mig haha. Jag gillar det asså, sjukt härlig stämning på varje match.
Jag tänker inte ens nämna Melodifestivalen för jag kollade inte på det, den enda gången jag kollar är när det är ESC eller final. Även där blir jag ett mega-fan och skriker "Heja Sverige!", "Heja Kroatien!" eller "Heja England!" det är beroende på vilka som leder såklart. Skriker inte mitt beteende moral eller vad?
Nu ska jag göra lite kaffe och tycka synd om mig själv. Det är på tiden för det, jag har ignorerat min smärta allt för länge men nu ska jag skämma bort mig själv. Easy A visas även på 3an ikväll klockan 21.00, missa inte den filmen.
 
Hoppas ni har det bättre!
_______________________________________________
ta mig tillbaka till den här tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0