i just ride

Hej ni!
 
Vilken natt och morgon jag har haft, jag har knappt sovit något och jag har varit sjukt irriterad hela morgonen. HAtar när jag mår såhär, det hjälper inte att vi har tvätt som man måste hålla på med hela dagen. Men förhoppningsvis så fixar sig det snabbt så att man kan slappa resten av dagen och ha ångest inför imorgon. Dumma skola, vi borde ha 3 veckors lov!
Kollar någon annan på The Brit Awards 2013? Jag älskar The Brits, massa bra artister, band och uppträdanden. One Direction blev en stor favorit i år, för mig iallafall. Alla slags musikstilar och varenda en hyllas, med massor av besök från internationella artister. Om ändå det kunde sändas live som alla andra galor, men Sverige suger på sånt. Dock så sändes den, jag borde kanske inte klaga så mycket då.
Nu ska jag ner till tvättstugan igen så vi får ses senare idag.
 
Adios!
________________________________________
bara några dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0