i belong with you, you belong with me

Hallå där!
 
Jag är fullt medveten om att jag inte har skrivit på två dagar och jag ber så hemskt mycket om ursäkt men min design var så dålig att jag skämdes för att skriva! Men nu har CHRISTIAN min ängel fixat designen och jag är supernöjd så jag tycker att ni kan besöka hans blogg som handlar om Basshunter, det är inte många bloggar som gör det så jag tycker absolut att det är värd en titt, speciellt eftersom han har varit så underbart snäll och hjälpt mig.
Annars har de har dagarna inte varit så upptagna, i måndags hängde jag med Daniel och fikade lite mys med honom, efter drog han och jag till McDonalds, standard, och hade det trevligt där. I tisdags hängde jag med Linn och fikade med henne, det var superkul eftersom det var första gången också, så det funkade finfint. Igår gymmade jag endast och hängde hemma med sjuk familj, jag är obviously den enda friska. Idag blev det Christan när det egentligen skulle vara Ingrid men det gjorde mig inget, jag och Christian hade det superkul och skrattade ihjäl oss tillsammans. Inga funkar lika bra som vi två!
Imorgon ska jag förmodligen träffa Lisen och sen när jag kommer hem hoppas jag på att köra lite med pappa, det vore fetttttt! Vill bara bli bättre och bättre nu, innan jag kör över folk med bilen, hehehehe!
 
Puss och kram!
__________________________________________________
vi kör med en bild från nollningen, goa tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0