heartbeat is punching me

Hello bloggen!
 
Ett jävligt sent inlägg... jag ber om ursäkt men jag insåg precis att jag hade glömt bort bloggen helt idag. Förlåt förlåt, men jag är bara mänsklig så ni får det ta det för nu.
Idag har varit en någorlunda produktiv dag, jag vaknade tidigt, tog mig till gymmet och hade ett riktigt bra pass, tog mig till körskolan och sen tog jag en fika med Daniel P.  som verkligen behövdes om jag ska vara helt ärlig, jag älskar den människan mer än något annat i världen för att han finns varenda gång då jag behöver honom. Så en fet shout-out till honom.
Passet gick bra somsagt, det vart kondition i en halvtimme och sen in till vikt rummet där jag gjorde knäböj med viktstång. Det blev 3x10 med 10kg så endast en mjukstart. Sen gjorde jag 3x10 benlyft och det tog kål på min mage haha, det märks att jag har varit sjuk! Jag hoppas på ett bättre pass imorgon, för då blir det att dra sig till gymmet igen för en ny runda.
Imorgon ska jag förmodligen ses med Linn och fika lite med henne, det är jag excited för iallafall!
 
Kramis!
____________________________________________
jag har ett tusen sånahär bilder, don't you worry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0