fel fisk i strömmen

Hejsan!
 
Jag har fått jobb! Yes! Det blir att vara dansinstruktör för 6-9 åringar, och jag är superexcited. Streetdance blir fallet och jag får lära in mig någon koreografi som är enkel men så att de ändå känner sig duktiga. Det blir första gången jag är instruktör för något sånt här och det blir så konstigt speciellt med barn. Men extra pengar skadar mig inte just nu, speciellt inför Magaluf.
Skolan idag var helt okej, fick höra av Thomas att jag och Hampus (killen som kan engelska) ska få egna uppgifter istället för att jobba med de andra som har barnsligt lätta uppgifter. Det känns bra! Det är också på tiden att vi får sånt här, det började bli irriterande med läxor som innehöll hur man ska bygga meningar, jag suckar varje gång någon i min klass räcker upp handen för jag kan nästan gissa vad personen kommer säga. Om man har en fråga som man vet är dum, vänta fem minuter och se om du får svar på den. Det kan väl inte vara så svårt?
Efter skolan drog jag till stan med Malin och Sassa. Det var supermysigt att gå omkring och sen tog vi ett stopp på ungdomsmottagningen för att fråga lite saker, vi frågade mest om vaccinationer till Magaluf och om det behövs eller så. Men det behövdes inget och vi kunde resa dit säkert utan att oroa oss om sjukdomar. Sen bar det av till Sassa där vi lyssnade på musik och Sassa fixade Malins naglar. Efter det drog jag hem.
Historia prov imorgon... Jag fasar inför det, jag har ingen aning om vad som kommer komma på provet och jag har ingen aning om jag ens kommer klara det. Fan för historia och fan för läxa! Inlämningen vi ska lämna in på fredag hjälper inte heller. Vem ger en klass prov och inlämning? Varför hatar hon oss så mycket? Vill nästan strunta i det och gå på feeling, men det hade ju varit kasst och jag hade säkert fått F.
 
Önska mig lycka till med allt!
_________________________________________________
anything could happen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0