big cities small people

Halluuu!
 
Stockholm imorgon med alla samhällare! Taggar något enormt för att vi har 2 och en halv timma på oss att käka och göra lite andra roliga grejer. Det blir skitbra. Först är det armémuséet, låter inte så kul men vi ska göra det bästa för att det inte ska vara tråkigt. Sen har vi typ en timmes lunch, men det blir inte en timme för att vi ska gå till riksdagen från muséet. Sen ska vi vara i riksdagen i två timmar (!), men sen kommer det roliga! Vi ska käka gott, det blir jag, Hampus, Sassa, Malin och Amanda och vi ska leta efter en tacobuffé för det är vi alla sugna på.
Just nu är jag hemma hos Amanda med Sassa och vi ska sova hos Amanda. Det är inte lätt att vara Vadstena-bo och det är inte så jävla kul att vakna 4 för att sen vänta en timme utanför skolan eftersom den är öppen. Då kom min hjälte Amanda och sa att jag kunde sova hos henne, vilken fin vän ni!
 
Ha det bra mina vänner och vi får se när mitt inlägg dyker upp imorgon!
___________________________________________________
mina änglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0