av alla stjärnor i himlen valde jag dig

Hey hey heyy!
 
Fredag, äntligen! Supermysigt och skoldagen var inte så pjåkig idag, kvällen toppas med en bio med goda vänner ikväll med middag efteråt. Vi ska se "Ego" en svensk film som handlar om en kille som blir blind. Det blir säkert jättespännande.
Drog iväg till skolsköterskan för att fråga om min magvärk och hon hjälpte till jättemycket, hon är alltför gullig vår skolsköterska. Det är helt sjukt hur många olika problem hon måste lyssna på varje dag och samtidigt vet hon om exakt vad det är, det är speciellt det.
Jag ska fixa mig lite inför ikväll nu, det blir inte något jättefint utan bara lite finare än vanligt.
 
Adios muchachos.
________________________________________________________
allt kan förändras på ett ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0