all my scars are open

Hallååå!
 
Det var visst ett sent inlägg men saksammma, det blir skrivet iallafall. Kan tillägga att jag precis vaknade, fml. Jag somnade runt sju och vaknade nu runt tio, jävla anus. Jag hatar när det blir såhär, men jag ska försöka somna om snart, jag ska bara planera morgondagen med Daniel lite. Det ska nog bli kul att få ses lite med honom, så glad människa! Han sprider verkligen över sin glädje till alla andra också, supermysigt.
En fotoläxa fick vi i onsdags; "A kiss is just a kiss". Vi ska alltså ta kort när ett par kysser varandra eller passion och närhet. Tycker så synd om alla i Foto A klassen som inte vet hur de ska göra, att vara helt singel under en sånhär uppgift försvårar jättemycket, läraren sa tillochmed det. Men då tycker jag det är jättetaskigt att ha en uppgift som baserar på att man ska inte vara singel.
Med andra ord så har min fina bästavän Amanda fixat sig en underbar pojkvän och jag önskar dem all lycka! De är båda så söta ihop och jag kan inte hoppats på något bättre för henne och för honom. Det betyder att det är 2 kvar som kommer vara singla under Magaluf, men man vet aldrig, vi kanske blir upptagna hela högen!
 
Hejdåååå!
 
________________________________________________________
mitt nya livsmotto.

Kommentarer
Postat av: Critical Symphony

Omg, illuminati i varje A! (trianglar) lololololol

Svar: HAHAHA LOVE YOU <3
KikiKnezevic

2013-02-21 @ 22:48:15
URL: http://criticalsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0