förlåt

Åh jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit på två veckor men jag ska förklara mig själv jag lovar!
 
Så det började med att det blev påsklov och då åkte jag till min mormor i Eskilstuna och där var jag utan internet i ett par dagar. Sen när jag väl kom hem så blev jag fruktansvärt sjuk vilket sög så otroligt mycket och allt jag gjorde var att sova och snyta mig konstant. Söndagen, dagen innan skolan började firade vi Malin även fast jag var sjuk och det var något otroligt kul.
Nu har skolveckan börjat och jag mår otroligt mycket bättre än vad jag har gjort innan. Den här skolveckan har gått otroligt fort och jag fick reda på att jag klarade mitt matteprov!!! Med marginal också! Lyckan som uppstod är omöjlig att förklara, jag slipper ett F i matte för i år igen, sen ska jag aldrig mera läsa matte i hela mitt jävla liv.
Ikväll blir det fest för att fira Malin och Tessan, jag taggar något enormt! Det kommer bli askul och jag hoppas på riktigt röj nu, klackarna i tacket förfan. Dock har jag en hel del ansvar på axlarna men det är inget som belastar mig allt för mycket, bara jag kan ha kul liksom.
Nu ska jag fortsätta lyssna på min lektion, tack för tålamodet.
 
Ni är bäst!
______________________________________
this will never end because i want more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0