pussss !

hejsan.
Har inte uppdaterat på jättelänge, jotack jag vet ! Men ingen fara nu kan jag lika gärna berätta vad som har hänt.
Såvitt det gäller skolan så går allt jättebra, betygen rullar på och jag är stolt över vad jag har åstadkommit.
Frida drog alldeles nyss så idag har det varit en jättemysig dag med henne.
Fick även mina skolfoton, dom ser ni här nere.
Aja, annars är det höstlov nästa vecka. vilket firas med Hugos och härligt umgänge !
Imorgon ska man vara utklädd, sedan så ska man fika med Daniel och inte så långt efter det så ska man ha en liten middag hemma. Kommer bli jättemys med alla tjejer där.
Pussssssssssss

Ful tjej.

de bästa tjejerna.

världens mest underbaraste klass ! <3

Kommentarer
Postat av: Mika

Hej kiki! ^_^

2011-10-27 @ 18:28:17
URL: http://mikachu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0