37 things -



1. Namn:
 Kristina Ana-Bella Knezevic
2. Husdjur:  naeeeee 
3. Hårfärg: blondis !
4. Favoritfärg/er: tycker om rosa, mörklila,  vitt och svart !
5. Piercing: the ears
6. Bostadsort: Vadstena
7. Har du varit kär: nej, inte direkt head over heels.
8. Hur ser din drömkille ut? har vi nog med tid för de ? hah ! 
9. Har du fått en kyss den senaste veckan? Det är tisdag...
10. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? hela klassen döh.
11. Hur lång är du? 170 centimeter av glädje!
12. Är dina föräldrar gifta eller skilda? en är död, den andra är nyförlovad. det går bra nu !
13. Icke godkänt i något ämne? nejdå, jag är duktig.
14. Vart är din favoritplats? Croatia bitches, på sommaren iallafall.
15. Vilken plats föredrar du minst? kommer låta jätte cheeeeesy men i skolan. trött på det stället nu.
16. Hur många kuddar har du i sängen? 3, men hade tio.
17. Tycker du om kaffe? can't live without it. 
18. Tycker du om kinamat? friterade räkor är mums !
19. Vad dricker du helst till frukost? Oboy elleeeeeeer apelsinjuice :)
20. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? min gamla förskolelärare...
21. Kan du några andra språk än svenska? kroatiska, engelska och spanska liksom. 
22. Vem är den roligaste människan du känner? Asså när det gäller roligast så är det fan Gabbe, that guy can crack me up anyyytime!
23. Vem delade du senast säng med? Lisa, om golv räknas !
24. Är du kär i någon just nu ? hah !

25. Röka eller snusa? inget av dom när det gäller mig, men killarna får gärna röka ;) !
26. Har du varit i några andra värlsdelar? nei :)
27. Favoritmat? all hemlagad mat är god mat.
28. Tycker inte om: folk som inte kan lyssna, oärliga människor och folk som inte kan stå för deras åsikter ! och insekter, euw.. hate 'em !
29. Ögonfärg: grön eller blå, beroende på vad dom känner för.
30. Det bästa du vet: ojj, svårt. mina vänner och min familj. gillar även att festaaaa ! 
31. Skostorlek: 40-41
32. Fobi: Klaustrofobi, fml.  
33. Gillar du snö? på julen endast, annars är det blä.
34. Vilken är din bästa egenskap? att jag är social, jag har lätt för att lära känna människor och att skratta, that shiz is najs :D
35. Bästa kompisar: Har inte direkt bästa vänner, vet att de flesta skriver de men jag har bara nära vänner. Bästa vänner är ju bara taskigt att katogorisera.
36. Hur tror du folk upfattar dig? som livlig och bubblig. men jag kan ju vara seriös, det är inte som om jag är glad hela jävla tin'. fan va jobbigt !
37. Vad är det vackraste som finns? familj och fin vänskap. även kärlek har sina stunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0