waffles for everyone

Hallojsan!
 
Måndagar brukar oftast vara piss, jag kan erkänna att jag inte hatar måndagar som alla andra men dagen brukar vara oduglig, förutom idag. Det var en ovanligt bra och avslappnad dag, det behövdes något otroligt mycket, speciellt inför lovet.
Det började med att vi fick reda på att det inte var någon idrott, det innebar att vi slutade 12. Dock så var jag och Sassa mm. kvar i skolan och pluggade upp det sista som krävdes inför lovet och det var enormt skönt att bli klar med det mesta. Speciellt en svenska uppgift som jag och Sassurt slavat med i två veckor och idag blev den äntligen klar, hallelujah!
Efter det drog man sig hemåt och då fick jag övningsköra lite, det var kul. Sen när vi kom hem så började jag med våfflorna. Det är klart att man ska äta våfflor på våffeldagen och för att ha varit första gången som man gjort våfflor så blev jag faktiskt nöjd, hela familjen också. Det blev myspys.
Kan även ta och nämna att jag har fått både mail och sms om att min älskling Samsung Galaxy SIII 4G har skickats ut och att den kommer inom ett par dagar, blir gråtfärdig bara jag tänker på det. Den är så otroligt efterlängtad och jag längtar tills den kommer för då ska jag ta min nuvarande mobil och bränna upp den, så mycket hatar jag den. Har även nördat lite och kollat upp awesome tips och tricks till den. Tagga för faaan!!!
Nu ska jag somna känns det som, men så ska det inte bli. Jag har körkort att plugga och SEN får jag krypa in i min sköna säng och sova. Längtar till morgondagen, även fast det är spanska prov.
 
Kramis!
___________________________________
våfflor med sylt, mums.
min bebis som kommer snart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0