nobody said it was easy

Halluu!
 
Vilken kul dag på något sätt idag, inte för att jag har gjort något speciellt men det har varit kul. Massor aktiviteter och saker att göra vilket motiverar som inget annat, vilken kick av energi asså. Den här veckan har varit fylld med möten och saker att göra och det kommer bara att fortsätta, lite kul på något sätt.
Kärleksveckan är nästa vecka och det är en hel del att planera med den... Men det är också en grej som man typ inte har något emot för det är en kul grej, det är liksom inte stressande utan bara en intressant sak att prata om och planera inför. Det måste bli bra, med tanke på hur mycket PES har slavat med det.
Imorgon är det idrottsprov och min ångest inför den går inte att förklara. För får man F på det här provet så får man F på hela kursen, det är helt sjukt. Idag satt dock jag, Sassa, Hampus och Malin med häftet och pluggade sönder det. Det var supermys och vi stannade tills stängning. Nu hoppas jag bara på att allt ska gå bra.
 
Wish me luck!
____________________________________________
hur jag såg ut i fredags på middagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0