nobody but me

Hallå i stugan!
 
Kommer att avlida om det här vädret fortsätter, det skulle precis bli varmt och kolla vart vi är. Snö upp till knäna medan man håller armarna för ögonen för att kunna se vart fan det är man går. Det är som att bo i Day After Tomorrow filmen. Helt sjukt, bara för att ta sig till busshållsplatsen liksom.
Sjuk skön dag idag, typ haft en riktig lektion och resten ingenting, bara pyntat med elevskyddsombudet inför kärlecksveckan nästa vecka som kommer att bli superbra. Det gäller att få alla i ett kärleksfullt humör under den här veckan, så vi gjorde girlanger och massvis med gulliga hjärtan.
Efter det hängde man lite med Stefano & Razz attack, innan man drog sig till mattestugan och pluggade som en jävla åsna inför provet, måste fortfarande plugga mer så där försvann min helg. Har även spanska uppsats på måndag så det var inte som om jag kunde planera något ändå. 
Träningen är i full gång, morgon och kväll, 4 dagar i veckan så ska jag köra stenhårt. Det är dags för mig att biffa till mig innan Fulagam 2013, sommarkroppen ska sitta som smort redan på flyget ner. Inga mer sötsaker eller skit nu, jag har bestämt mig så jävla hårt. Kommer vara singel livet ut annars haha.
 
Peace!
____________________________________________________
inspiration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0