leave it all behind

Hej!
 
Jag skrev inget inlägg igår men jag hade verkligen inte tid, jag drog supertidigt på morgonen och var med Christian hela dagen, vi skulle dricka med några vänner men det blev alldeles för krångligt så vi struntade i det helt. Det var nog bra, för att jag var helt död i slutet av kvällen och ville bara hem och sova.
Det läskigaste som har hänt i mitt liv hände igår natt, jag fick en panikattack. Visste inte vad jag skulle göra eller hur jag skulle hantera det så jag ringde mina närmaste och väntade på att någon skulle svara, till slut gjorde min älskade syster det och hon försökte lugna ner mig. Fyfan för den känslan, vill aldrig mer uppleva något liknande.
Nu ska jag iväg och träna med Christian och sen när jag kommer hem så ska jag plugga ruset av mig för det här jävla matteprovet som jag inte kommer att klara, det är garanterat. Men det går alltid att försöka, orkar inte med att få ett till F, dumma matte.
Jag ska försöka få till ett inlägg senare ikväll också.
 
Hejdå!
_____________________________________
amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0