is it the only way to be

Tjenare!
 
Onsdagar ni, ruttna dagar i skolan. Och det var ingen skillnad nu heller, det var bara lektion efter lektion tills vi till slut slutade och jag fick ses med min käre vän Daniel. Det lyfte upp dagen minst sagt, den människan är inget annat utom en solstråle.
Jag och Daniel drog oss till Sjöglimten, där satt vi och åt medan vi snackade skit tills vi fick hjärtklappning. Vi tog efter det en runda igenom stan och jag köpte plast till min nya finis. Jag har även hittat massor fina skal och plånböcker till den som jag ska beställa via nätet nästa vecka.
Snart är det ju påsk ni, jag ska fira den i Eskilstuna med familj och bara tjocka mig. Sen är planen att få ångest över det och träna bort det. Jag är så äckligt avundsjuk på mina vänner som ska på läger i Spanien, medan jag är fast här med dåligt väder och en otrolig kyla.
Skärtorsdag imorgon, glöm inte det.
 
Adios amigos!
_________________________________________
for so long, i don't remember saturday nights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0