give me hope in the darkness

Tjabba!
 
Det var nog det värsta sättet jag någonsin startat ett inlägg men jag är okreativ och jag vill inte vara tråkig med att bara skriva hej, så tråkigt ju!
Spanska uppsats 08.00 på morgonen, gick skitbra. Blev klar på 20 minuter och satt kvar medan min lärare rättade den och hon sa att den var jättebra. Vad mer kan man be om liksom? Alla var sjukt chockade när jag gick men jag förstår inte varför, det var en äckligt lätt uppsats.
Dekorering av skolan skedde efteråt och skolan blev jättefin, så nöjd med hur hårt alla i Elevskyddsombudet jobbade för att dekorera och göra allting fint, det blev jättebra och till och med triathleterna fick lite dekor i deras rum efter efterfrågan, så det är ju bra att hela skolan kommer in i spirit liksom.
Dagen flöt på som vanligt senare. Vi fick reda på att vi ska se V för Vendetta på engelska lektionerna numera och jag är så sjukt exalterad att det inte ens går att förklara, älskar den filmen fastän jag sett den ett antal gånger. Så det blir ju att se fram emot det varje lektion, woop woop. Det är en härlig kontrast om man jämför med allt annat man har i skolan, blir spyfärdig jag bara tänker på det.
Det blev mattestuga efter att man hade slutat och efter det blev det träning, ett riktigt bra pass idag! Blir så stolt nu när jag tränat så mycket som jag har, känns som om allt är på bättrings-väg och det behövs om man ska säga så, lite sunshine mitt i all skit.
 
Let the sunshine in!
______________________________________________
accurate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0