dream on.

Halli hallå!
 
Solen är ute, glajjorna med, skinnjackan i högsta hugg. Fan vilket härligt väder det är och jag har utnyttjat det till max. Inget är skönare än när man har solen mot ansiktet, livet blir bara bättre då och man kan inte vara på bättre humör än när det händer. Dagen har blivit superbra bara på grund av det tror jag!
Det började med att jag gick upp tidigt som fan och tog mig till gymmer där jag hade ett av mina bästa pass någonsin, lyckan som uppstod när jag klev in i omklädningsrummet efter att jag var klar går inte att förklara, helvete vilken känsla. Superstolt över mig själv får jag säga.
Två lektioner med en redovisning senare så var jag, Malin och Amanda i bilen påväg till Motala Expo där vi stötte på massvis med fina och härliga företag som marknadsförde sig själva, jag fick massor erbjudanden och ett nummer men mer tänker jag inte berätta. 
Just nu sitter Malin bredvid mig och vi glor lite på Gladiatorerna och myser galet, det är första gången hon är i Vadstena och hon har redan gjort sig hemmastadd, den bruttan är bäst. Malin Cederberg, snyggast i staden och i Östergötland. Bästa syster eller bror, har inte sett hennes könsorgan än.
 
Puss och kram från oss!
___________________________________
penisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0