a piece of my heart dies

Hallå där!
 
Studiedag idag ni, det har varit riktigt skönt att ha en dag utan skola sådär mitt i veckan. Lill-lördag blev det och jag ska snart sova för att imorgon är det matteprov i 3 timmar och jag har ångest över det, ganska så stor ångest om jag ska vara helt ärlig. Hoppas att jag klarar detta!
Alarmklockan ringde 05.15 imorse vilket innebar att det var dags för mig att börja fixa mig inför Linköping för att Christian ska ha mig som hårmodell och han behövde öva på mig, vilket han gjorde och det blev jättefint. Lunch i hans skola skedde senare och det var superbt gott, mums för deras salladsbord.
Efter det åkte jag hem med bussen för att sätta igång med att plugga matte direkt, vilket gick åt helvete för att jag fick bara mer ångest över allt jag inte kan så jag gav upp och drog till gymmet där jag hade ett awesome pass. Det behövdes verkligen och det var skönt att få träna ut ångesten, vet inte riktigt om det är bra för psyket eller inte än.
Nu ska jag gå och lägga mig dock för att det är dags för mig att sova.
 
Sov så gott!
___________________________________
det här är min ny favoritsida, testa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0